Пятница, 19.04.2024, 22:44
НОВИНИ.

Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 76
                 
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
  Facebook-сторінка
Головна » 2018 » Март » 26 » Всередині нас криються потенційні творчі можливості
08:00
Всередині нас криються потенційні творчі можливості
Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал                Мартін Лютер Кінг

Стрімке розширення за останні десятиліття інформаційного поля, що оточує людину, спричинило появу постіндустріального інформаційного суспільства, яке спонукає до впровадження активних форм навчання, елементів педагогіки співробітництва. 
З метою розв'язання цієї проблеми творча група методичних об`єднань району розробили проект "формування ключових компетентностей спрямованих на досягнення учнями належного рівня засвоєння знань, умінь і навичок в організації технологічної діяльності на уроках трудового навчання, географії та інформатик”.
 В рамках цього проекту 15.06.2018р. було проведено семінар на базі Шульгівського НВК Відкриті уроки були об’єднані однією спільною темою: «Великодень» 1. Компетентнісно-діяльнісний підхід до навчання інформатики: реалізація нових державних стандартів «Редагування даних в електронних таблицях» - відкритий урок з інформатики в 7 класі. «Створення зображень за зразком» - урок інформатики в 2 класі. (Безуглий В. М., вчитель інформатики, спеціаліст вищої категорії) 2. Використання інтерактивних форм і методів навчання та краєзнавчого матеріалу на уроках географії з метою підвищення ефективності навчання «Харчова промисловість України» - урок з географії в 9 класі (Пікуля В. М., вчитель географії, спеціаліст І категорії) 3. Особливості методики навчання учнів 5 класу проектуванню об’єктів технологічної діяльності «Планування роботи з виготовлення виробу (листівка) Складання послідовності технологічних операцій» - урок трудового навчання в 5 класі.» (Кузнецов С. Ф., вчитель трудового навчання, спеціаліст І категорії)
 Даний підхід передбачає формування комунікативної та ключових компетентностей, спрямованих на досягнення учнями належного рівня засвоєння знань, умінь і навичок в організації технологічної діяльності на уроках трудового навчання, географії та інформатики. 
Дотримання рівноваги між діяльністю організованої як на мимовільній, так і на довільній основі; максимального використання механізмів мимовільного запам'ятовування за умови реального спілкування, прийоми та методи моделювання реальних ситуацій при спілкуванні у рольовій грі, парній, груповій, колективній та проектній діяльності.

Переглядів: 569 | Додав: rvo-admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Март 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz