Розвиток зв’язного мовлення, комунікативних навичок, бажання і інтересу до навчання – завдання, які ставить перед собою Пелих Людмила Георгіївна, класовод 3 класу, старший учитель Курилівської середньої школи.
«Зима», «сніжинки» - два ключових слова, через які вчителька ввела дітей у зимній казковий світ, чарівний крижаний палац Зимових Сподівань, в холодні таїнства природи речей (чому сніг рипить? чому тане сніжинка?). Допомогло Людмилі Георгіївні в цьому уміння працювати з інформаційно-комп’ютерною технікою, мультимедійними засобами, огортати всі «чарівні» дійства на уроці стомленою, прозорою, як кришталь від морозу музикою, творчими завданнями, інтригами, опорами, дослідженнями народних прикмет, різноманітними іграми: «Відкритий мікрофон», «Сніжки», «Асоціації».
Непомітно лине час на уроці, коли дітям весело, коли вони читають вірші про зиму відомих поетів і свої власні, презентують міні-проекти про зимові місяці, граючись не помітно для себе, готуються до серйозної роботи
- складання своєї власної незвичайної зимової казки про мандри Сніжинки.
Кожен учень на зайнятті себе показав, свою команду не підвів, а головне, розповів в кінці уроку придуману ним снігову казочку. На завершення діти підтвердили, що їхні сподівання «заморожені» в бурульках крижаного палацу Зими чарівним чином «розморозилися» і здійснилося.
Інтерактивно, креативно, творчо працюють усі вчителі початкової школи в Курилівській ЗОШ. Бо головна їхня мета - «Школа успіху» для кожної дитини, власна траєкторія розвитку кожної дитини, ситуація успіху для кожної дитини, що відповідає новим державним стандартам початкової освіти.
|