Гостинно вітав Кривий Ріг учасників обласного науково-практичного семінару «Інноваційна діяльність методичної служби в умовах переходу до інформаційного суспільства».
Керівники методичних районних та міських кабінетів обговорили пріоритетні напрямки роботи в умовах реалізації обласного науково-педагогічного проекту «Креативна освіта для сталого розвитку інноваційної особистості», ознайомилися із складовими інноваційної діяльності науково-методичної служби м. Кривого Рогу, з досвідом їх роботи по впровадженню в практику роботи управлінських та інформаційно-комунікаційних технологій, з Положенням про рейтингове оцінювання діяльності криворізьких навчальних закладів. Ратаєва С.В., директор Інноваційно-методичного центру разом із завідуючими районним методичними кабінетами міста Кривий Ріг презентували сучасні стратегії та напрямки розвитку науково-методичної служби міста за напрямками: моніторингова, інноваційна та експериментальна діяльність, робота з обдарованими учнями, безперервна освіта педагогів, рейтингове оцінювання діяльності вчителів у міжатестаційний період, інформаційно-комунікаційне забезпечення навчально-виховного процесу в закладах освіти.
В роботі секцій «Корпоративна освіта педагогічних працівників у сучасних умовах на основі метасистемного підходу», «Інформаційна компетентність – ознака сучасного вчителя ХХІ століття», «Інноваційна діяльність сучасного вчителя в умовах креативного інформаційного простору» брали участь наукові працівники ДОІППО Чириченко Л.Ф., Кондратьєва А.В. та Криворізького національного університету Токарєва Н.М., Кравцова І.А.
Учасники семінару виробили рекомендації для керівників методичних служб щодо забезпечення організаційно-методичного супроводу упровадження інноваційних форм управління системою освіти, різнобічної діяльності освітян, яка направлена на реалізацію їх творчо-креативного потенціалу, науково-пошукову діяльність, ріст педагогічної майстерності, створення інформаційно-комунікативного середовища з метою забезпечення якості освітніх послуг; застосування моніторингових технологій для відстеження результатів інноваційної діяльності загальноосвітніх закладів та педагогів; відкрите спілкування через Internet-простір усіх учасників навчально-виховного процесу.
|