Успіх школи вирішує співпраця
учителя, учня, батьків, керівництва,
сільської громади, які створюють освітнє середовище для розвитку дитини,
особливо дитини, що потребує посиленої учительської уваги.
Такі діти навчаються в 2 класі
Петриківської неповної середньої загальноосвітньої школи.
Основним у своїй роботі вчитель
Анданченко Наталії Григорівна вважає мотивацію до сприймання нового таку, яка
здатна розпалити в дитячих серцях зацікавленість, інтерес, бажання про це
нове дізнатися. Навчати цих учнів важко.
Вчителька іде до них через емоції, почуття, нахили, здібності, роботу рук,
позитивний дитячий досвід, як того і вимагає інклюзивна освіта. Відштовхуючись
від дитячого досвіду, вчителька разом із школярами «відкрила» традиції
петриківського розпису. Разом з мамою, майстринею розпису, діти вчилися
малювати цей розпис. У своїх розповідях вони зв’язували почуте на уроці із
сучасним життям їхніх родин. За урок встигли зробити кілька спільних
колективних художніх робіт, де кожен розкрився індивідуально.
Спортивна година в групі
продовженого дня разом з вихователем Бородай Раїсою Михайлівною продовжила
сучасний урок, допомігши другокласникам у передбаченні, проектуванні свого
майбутнього, своєї траекторії розвитку. На зустріч з дітьми прийшов тренер ДЮСШ
Руснак С.О., який об’єднав в одне ціле малюка, брата, батька, діда, футбольну команду району,
участь у змаганнях по футболу на кубки району та області і причетність Петриківки до футболу на Євро-2012.
Діти себе відчули «запеклими»
футболістами, коли змагалися в командах «Динамо» та «Торпедо», а вболівальники:
їхні друзі, мами, тата, бабусі та дідусі - їх активно підтримували.
Вікторини, тести, фото вернісажі,
жарти збагатили знання дітей про Євро-2012, зіркових футболістів. Їм
сподобалося отримувати грамоти та «медалі» за перемогу у найрізноманітніших
футбольних перегонах. |