Впровадження інформаційно-комунікаційних
технологій, як новітньої технології, в практику початкової школи забезпечує
реалізацію особистісно-орієнтованого навчання, мета якого:
- розвиток інтелектуальних
і творчих здібностей;
- усвідомлення моральних
цінностей, які згодом дозволять стати здатними до самореалізації;
- вміння працювати над
розв’язанням важливих проблем як в групі так і самостійно.
На таких засадах вчителька 2-го
класу Кузьмицька Світлана Павлівна Лобойківської СЗШ побудувала свій урок з
української мови за темою «Речення».
Оснащення та матеріально-технічне
забезпечення Лобойківської школи, вільний доступ вчителів до мультимедійного
проектора під час проведення уроків забезпечує якісну підготовку до уроків та
їх ефективність. Проте, живе спілкування вчителя 1 класу Чуприни Марії Іванівни
з малюками на етичні теми з ввічливості в
класичному стилі уроку через діалог теж дав багато позитивного: учні
уміють логічно будувати свої думки, висловлюватися, у них розвивається
пам’ять, мова, словесний запас, вони
через казки, загадки, прислів’я прилучаються до народних звичаїв, обрядів,
народної педагогіки, народного етикету.
До районного семінару вчителів
початкової школи, можна взяти, як висновок, слова В.О.Сухомлинського: «Може,
маленька дитина повторює те, що було вже зроблене, створено іншими людьми, але
якщо це діяння - плід її власних
розумових зусиль, - вона творець, - її розумова діяльність – творчість». |