Розвиток креативних здібностей
школярів через психолого-педагогічне забезпечення за новими інноваційними
технологіями та техніками ставить собі за мету педагогічний колектив Іванівської
середньої загальноосвітньої школи.
Із початкової школи вчитель Рибалко
Алла Михайлівна клопітливо розвиває у дітвори природні задатки, здібності, талант,
вчить розуміти самих себе «Хто Я?», «Який Я?», «Ким можу стати?», «Що для цього
потрібно?», «Що таке особистість?».
Розвиток креативного мислення, як
вищого ступеня розвитоку творчих здібностей, вибір свого життєвого шляху та визначення своєї
траєкторії розвитку – класний керівник 8 класу Терещенко Н.А. вбачає основним
завданням своєї роботи з учнівським колективом. Учні під час тренінгового
заняття «Обери професію до душі» відкрили для себе формулу успіху «хочу + можу», а також дійшли
висновку, щоб досягти мети потрібна наполеглива праця.
Підтвердження нахилів профільної
спрямованості, проявів талантів: спортивних, художніх, творчих, лідерських, поетичних, філологічних, музичних стала
презентація учнів 11 класу (класний керівник Любчич Т.М.) «Моя перспектива розвитку
і майбутня професія».
Шлях розвитку особистості від
маленької дитини до дорослого старшокласника став основою портрета інноваційної
особистості випускника школи, який представив психолог Дубовик В.М., зазначивши,
що кожному життя дає шанс і різні шляхи-дороги для розвитку, треба зуміти
знайти ті, які принесуть задоволення та
користь і людині, і суспільству.
Креативне спілкування психологів
за «круглим столом» довело, що інновацій і педагогічні технології забезпечують
розвиток нової дитини; інтерактивні форми роботи залучають учня до активності,
самовираження, задоволення, співпраці з товаришами та вчителями. «Сучасна
дитина в умовах розвитку суспільства, щоб в ньому вижити, повинна мати
креативні задатки, бути готовою
змінювати себе, вчитися, розвиватися все
життя» - відзначила керівник РМО психологів Хоменко Т.С. |